seobartar

بهینه سازی وب سایت، سئو

seobartar

بهینه سازی وب سایت، سئو

تیم سئو و بهینه سازی سایت سئو برتر با بکارگیری جدیدترین متد های بهینه سازی وب سایت می توانند رتبه سایت شما را تا اولین صفحه گوگل افزایش دهند

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تور دبی

تور دبی


آب و هوای دبی

دبی یکی از گرم ترین مقصد تعطیلات در جهان است . دارای آب و هوای نیمه گرمسیری در سراسر طول دو فصل تابستان و زمستان می باشد.

تابستان در دبی از ماه آپریل شروع و تا ماه اکتبر ادامه دارد ، با آمدن این فصل گرما و رطوبت شدیدی دبی را فرا می گیرد.

در طول ماه های نوامبر و دسامبر، دبی یک جورایی با افزایش بارش باران پاییز را تجربه می کند. ژانویه و فوریه مرطوب ترین ماه های سال هستند.

زمستان در این شهر بین ژانویه تا مارچ می باشد که درجه هوا در بیشترین حالت به 30 درجه سانتیگراد و در کمترین حالت به 15 درجه می رسد ، بارش یکی از ویژگی های دبی در این فصل می باشد ولی همچنان حداقل روزی حدودا 8 ساعت می توان از آفتاب بهره برد…زمستان یکی از محبوب ترین فصل ها برای تور دبی می باشد.

مناطق دیدنی دبی

دبی شهری است پر از افراط و بهترین ها.بهتر است اینطور بگویم که شما وقتی که به دبی می روید و در این شهر می ایستید از دیدن این همه بنا با معماری زیبا و کلی مناطق دیدنی دیگر هیجانزده می شوید و شاید دچار سردرگمی نیز بشوید ما در اینجا سعی داریم 10 کار جذابی که در دبی باید انجام دهید را به شما بگوییم و امیدوار هستیم که از تور دبی خود لذت ببرید:

1-تجربه چند خرید جدی

اگر دوست دارید به یک مرکز خرید باحال برید به شما بازار عظیم امارات را پیشنهاد می دهیم که بسیار عجیب و غریب میباشد.این مرکز تجاری دارای پیست اسکی سرپوشیده که با برف در این مکان ساخته شده است و شما می توانید در گرم ترین کشور های جهان از آن استفاده کنید و لذت ببرید.ولی برای یک معامله و خرید خوب وقت خود را در آنجا هدر ندهید زیرا پر از اجناس گران قیمت می باشد ولی نگران خرید خود نباشید در زیر چند مکان تجاری را به شما معرفی خواهیم کرد:

ال غریر سیتی Al Ghurair Cityکارفور Carrefourبرجمان Burjmanلامسی پلازا Lamcy Plazaاوت لت مالOut Let Mallمرکاتو Mercatoفری شاپ فرودگاهAirport Duty Freeوافی سیتیWafi Cityمدینه جمیراMadinat Al Jumeirahابن بطوطه   Ibn Battuta

2-جشنواره خرید دبی

از ماه ژانویه تا فوریه در طول جشنواره خرید دبی بیشتریت ویزای توریستی برای دبی گرفته می شود.شما در طول این جشنواره در تور دبی می توانید تخفیف های چشم گیری از هر نام تجاری بین المللی دریافت کنید و خرید کنید.کل این شهر در این مدت کاملا در کارنوال و جشنواره است و شما میلیون ها گردشگر از سراسر جهان در دبی خواهید دید.دبی در بهترین حالت خود برای خرید در طول این جشنواره قرار دارد.

 

3-سافاری کویر دبی

تور سافاری صحرا در دبی یکی از بهتریم گشت و گذار های سافاری در جهان است.گشت و گذار اکتشافی در صحرای دبی یک علامت از مهمان نوازی استثنایی ، لذت و سرگرمی را برای مهمانان می باشد.تپه های شنی دبی یکی از بهترین ها در جهان می باشد.در آنجا می توانید عکس های بسیار زیبایی از طلوع و غروب آفتاب بگیرید و کمپ صحرایی در آنجا بزنید و یک شب فوق العاده در آنجا تجربه کنید.

4-آب نمای دبی

آب نمای دبی بزرگترین آب نمای جهان است که در دریاچه برج خلیفه واقع شده است.این آب نما 275 متد ارتفاع دارد و دارای 5 دایره و دو قوس مرکزی است و شما می توانید در تور دبی خود به زیبایی رقص آب را که با بیش از 35 آهنگ از سراسر جهان می رقصد را حتی از فاصله 20 مایلی ببینید.

5-برج خلیفه

بلندترین برج ساخته شده توسط بشر که شما می توانید در تور دبی از معروفترین جاذبه ی دبی که حداقل باید یک بار دیده شود دیدن کنید و از آن لذت ببرید.دارای 144 طبقه که بهترین مکان برای دیدن دبی می باشد.یکی از بهترین معماری های جهان که شما می توانید ببینید

-آتلانتیس

یکی از پرطرفدارترین مکان های دیدنی در تور دبی مجموعه آتلانتیس می باشد که خیلی از گردشگران را برای تفریح به خود جذب می کند . این مجموعه شامل بهترین پارک آبی خاورمیانه و اروپا ، ماجراجویی با دلفین ها ، دیدن آکواریوم شیشه ای بزرگ با هزاران حیوان هی مختلف ، قواصی در آب و …که تمام این مجموعه ها بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

تلفن :  22332753

جهت مشاهده قیمت تور و شرایط آن به آدرس زیر مراجعه نمایید


  • ۹۵/۰۴/۰۹
  • سئو برتر

نظرات (۱)

  • انجام پایان نامه کامپیوتر
  • سایت خوبی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی