seobartar

بهینه سازی وب سایت، سئو

seobartar

بهینه سازی وب سایت، سئو

تیم سئو و بهینه سازی سایت سئو برتر با بکارگیری جدیدترین متد های بهینه سازی وب سایت می توانند رتبه سایت شما را تا اولین صفحه گوگل افزایش دهند

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تور آنتالیا

تور آنتالیا

تور آنتالیا

تور آنتالیا تقریباً از سال 1383 در ایران با ایرلاین های ترک شروع به اجرا درآمد و تا امروز که 11 سال از شروع این تورها میگذرد همچنان با استقبال بسیار گرم و بی نظیری در عید نوروز نسبت به تورهای خارجی دیگر همراه می باشد. تقاضا روی تور آنتالیا نوروز همیشه از اوایل بهمن شروع شده و حتی تا هفته اول عید نوروز هم ادامه دارد.آنتالیا شهری با موقعیت بسیار عالی در کشور ترکیه برای دولت ترکیه درآمد بسیار زیادی را همراه دارد . تقریبا روزانه در تابستان حدود 120 یا 130 پرواز از تمام نقاط اروپا و ایران و امارات و کشورهای حاشیه در فرودگاه آنتالیا لندینگ می کند.آنتالیا در چندین منطقه خوش آب و هوا به نام کمر ، بلک ، لارا و شهر آنتالیا دارای بیش از 3200 هتل از 3 ستاره و 4 ستاره و 5 ستاره می باشد. دریای مدیترانه زیبایی خاصی را به این شهر ساحلی بخشیده است که توریست ها هر سال با انتخاب این شهر ساحلی به کسب و کار مردم این شهر رونق خاصی میدهند. تور آنتالیا از جمله تورهایی می باشد که به دلیل پرداخت نکردن ارز به مسافر مورد استقبال قرار میگیرد یعنی اینکه مسافر تمامی پکیج تور خود را که شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما ، رزرو هتل ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه ، ناهار ، شام و حتی جزیی ترین چیز در هتل مثل آب معدنی را هم با قیمتی که در ابتدا با خرید تور انجام داده است را خریداری کرده است.

تور آنتالیا گشت نوید با کادری مجرب برای نوروز 95 در خدمت شما می باشد. برای خرید تور آنتالیا با قیمت عالی با گشت نوید تماس بگیرید.

تور آنتالیا را از گشت نوید  22332753 بخواهید.

آنتالیا شهر بسیار زیبایی در ترکیه است.

احل آنتالیا پرطرفدارترین ساحل در تور های ترکیه است

مناطق دیدنی آنتالیا

شهر آنتالیا  جزو برترین  شهرهای توریستی ترکیه می باشد  با ساحلی نیلگون و رستورانهای متفاوت از هر لحاظ که دارای قیمت های مختلف در مناطق مختلف شهر مخصوصا کنار ساحل می باشد. سالیانه افراد زیادی از  ایرانیان داخل و خارج کشور به  این شهر زیبا  با تور آنتالیا و  با امکانات ویژه مسافرت می کنند.

شهر آنتالیا با تورهای ویژه گشت نوید مکانی مفرح و  ساحل و دریای نیگلون مدیترانه خاطره ای دل انگیزه از میزبانی  طبیع می باشد. شهر آنتالیا در 15 سال گذشته از چنان محبوبیتی در بین توریستهای اروپایی برخوردار شده که هیچ شهری در اروپا تا این اندازه  رشد و پیشرفت نداشته است

سواحل آنتالیا

هوا در آنتالیا تابستان گرم و دل انگیزی دارد ساحل آنتالیا با تور های مسافرتی بزرگ از تمامی کشورهای جهان در تابستان لبریز  شده و آشنایی فرهنگ ها و زبانها از دیگر ویژگیهای تور آنتالیا در تابستان مخصوصا مرداد و تور آنتالیا در شهریور می باشد بیشتر تورهای آنتالیا از تیر ماه شروع می گردد.. زمستانها سرد و  توام با بارانهای زیاد  همراه است.  ماههای خوب گردش در آنتالیا از اول فروردین تا آخر  آبانماه می باشد.  این ماهها بهترین زمان برای شنا کردن  در ساحل آنتالیا است. می توانید از پلاژهای عمومی و خصوصی استفاده بهینه داشته باشید.

ساحل لارا

ساحلی پرطرفدار عجایبی است در بین ساحل ها، در شرق آنتالیا واقع شده است. محیطی وسوسه انگیز از  اقامتگاه ها  و پر از هتل های چهار ستاره و پنج ستاره با قیمت ارزان و امکانات ویژه مسافرتی با خدمات تور عالی صاحبان هتل ها. همه جای این شهر زیبا پر از هتل های  عالی و اقامتگاهها و پلاژها ورستورانها است. تور آنتالیا  را از دست ندهید . برای یکبار هم شده به آنتالیا بروید.

 و  اما ساحل کنی آلتیkoni alety

  این ساحل پر از همه نوع قشر و طبقات مختلف  با سنین مختلف از همه جای  دنیا جمع شده اند.پارک آبی با وساییل و امکانات بازی کودکان به وفور یافت میشود. جایی برای خوشگذرانی کودکان و بزگسالان. استخر  دولفین در کنار شهر بازی  زیبا از  به امکانات و جذبه این ساحل افزوده است. با پارک های جنگلی و سواحل شنی در این ساحل زیبای  آنتالیا  با تور  آنتالیا گشت نوید خوش باشید در کنار خانواده و دوستان.

از تاکسی  در  رفت امد داخل شهر آنتالیا استفاده نکنید زیرا  نرخ کرایه بسیار گران است. از مینی بوس ها و ترامواها می توانید با قیمتی مناسب استفاده نمایید. لازم به ذکر است ترامواها از کنار موزه زرگ آنتالیا شروع به حرکت می  نمایند و تا ناحیه کاله ایچی( معنی فارسی داخل قلعه) به راه خود ادامه می دهند.

کافه در آنتالیا بسیار زیاد بوده یادتان نرود قهوه ترک در این کافه خیلی  خوشمزه است.

مرکز خرید در آنتالیا

مرکز خرید میگروس و بازار بزرگ آنتالیا  از مراکز مهم و تقریبا ارزان آنتالیاست. خیابان ایشیکلار هم خیابانی برای گشت و گذار بارستورانهای مهیج می باشد.

 جشنوراه های آنتالیا

جشنواره  سینمایی پرتقال طلایی از مهمترین جشنواره های در آنتالیا است. با اهالی دوست داشتنی و مهربان آنتالیا همیشه خوش خواهید بود.

جذابیت های دیگری هم در آنتالیا هستند.  از جمله:

– تور شب ترکی یا افسانه‌ی هزار و یک شب: برای رزرو این تور در انتالیا می توانیم با هتل مورد نظر هماهنگ کنیم.

– آبشار دودَن بلند:  آبشاری که در شمال شرق آنتالیا است به پشت آبشار بروید.مکانی هیجان انگیز برای پیاده روی

تور استانبول|تور دبی| تور مالزی| تور تایلند| تور آنتالیا|قیمت تور استانبول| تور ارزان استانبول| تور روسیههتل مارینا کیش                    

  • ۹۵/۰۴/۰۹
  • سئو برتر

نظرات (۱)

  • لوله بازکنی
  • من لینک این صفحه را نگهداشتم تا برای مسافرت های خارج کشورم استفاده کنم به خاطر کامل بودن توضیحات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی