seobartar

بهینه سازی وب سایت، سئو

seobartar

بهینه سازی وب سایت، سئو

تیم سئو و بهینه سازی سایت سئو برتر با بکارگیری جدیدترین متد های بهینه سازی وب سایت می توانند رتبه سایت شما را تا اولین صفحه گوگل افزایش دهند

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تور استانبول با اجرای آژانس هواپیمایی گشت نوید بصورت پروازهای چارتری با ایرلاین های داخلی و خارجی همه روزه با ساعات پروازی متنوع انجام می شود.

تور استانبول از 3 شب و چهار روز شروع شده و تا 7 شب و 8 روز میتواند اجرا شود که نرمال آن بطور معمول که از طرف مسافرین تقاضا می شود ، 4 شب و 5 روز می باشد که معمولاً تور استانبول در تمامی سال استقبال خوبی نسبت به تورهای خارجی دیگر دارد.

استانبول تنها شهری است که به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم می شود که مسافرین این مطلب را باید برای سفر به این شهر تاریخی و مملو از مساجد زیبا با سنگفرشهای خاص بدانند.

مسافرین برای تقاضای تور استانبول در ابتدا باید محل اقامت خود را در استانبول مشخص نمایند که این وظیفه به عهده کانترهای فروش می باشد. کانترهای فروش این شرکت با اطلاعات و تخصص بسیار بالایی که دارند در خدمت هموطنان گرامی هستند که قصد خرید تور استانبول را دارند.

در واقع در قسمت آسیایی هتل های 3 ستاره بسیار معمول است و کسانی که دنبال تورهای بسیار ارزان می باشند و صرفاً جهت خرید و یا مراودات کاری میروند این تورها را انتخاب میکنند. اما بیشتر تقاضاها برای تور استانبول در قسمت اروپایی و میدان تکسیم می باشد که از نظر درجه هتل ها نسبت به قسمت آسیایی یا آکسارای بالاتر بوده و از تنوع بیشتری برخوردار است.

هتل در استانبول (انواع هتل و قوانین آنها)

فاصله فرودگاه با هتل ها اغلب بین 30 دقیقه تا یک ساعت می باشد.

طبق قوانین هتل ها در سراسر دنیا، ساعت تحویل اتاق  14:00  ( CHECK IN) و ساعت تخلیه اتاق  12:00 ( CHECK OUT) می باشد. البته این ساعت ها طبق قوانین هر هتل قابل تغییر است.

اکثر هتل های استانبول فقط شامل صبحانه هستند که سرو صبحانه بین 7 تا 11 صبح می باشد.

تور استانبول

تور استانبول

در خصوص ناهار و شام ، مسافر می تواند این خدمات را اضافه بر تور با پرداخت هزینه ای جدا خریداری نماید. این خرید را مسافر می توند در هر زمانی که مایل بود انجام دهد( چه قبل سفر و چه در طول سفر)

استاندارد هتل ها در کشور ترکیه پایین تر از استاندارد جهانی است به همین علت ، هتل های پیشنهادی از طرف رزرواسیون گشت نوید 4 یا 5 ستاره می باشد.

بهترین منطقه استانبول ، منطقه تکسیم یا تقسیم TAKSIM می باشد. این منطقه دسترسی بسیار عالی به مراکز خرید دارد و بهترین رستوران های استانبول در این منطقه واقع هستند. علاوه بر این هر گونه وسیله نقلیه جهت تردد به تمام نقاط شهر در دسترس می باشد.

10 جاذبه توریستی استانبول :

 

استانبول شهری است که فرهنگ و تاریخ خوب و قدیمی آن را می پوشاند ، که ترکیب آن ها شهری با جاذبه های گردشگری  هیجان انگیز فراوانی را برای مسافران جهان و علاقه مند به سفر فراهم میکند.  این شهر در طول دوران نوسنگی تاسیس شد، استانبول امروز شهری است مدرن که میراث تاریخی خود را از طریق مساجد، قصر سلطنتی و کلیساهای بزرگ و بازارهای باستانی حفظ کرده است.این شهر زیبا و پهناور بین شرق و غرب وجود دارد ، بزرگترین شهر ترکیه دارای مکان های زیبایی برای تمام بازدیدکنندگان است.  ما در اینجا 10 جاذبه گردشگری برتر استانبول را برای شما توضیح داده ایم:

10- برج گالاتا Galata Tower

دارای طولی به اندازه 67 متر(219 فیت) است ، وقتی که شما بالای برج استانبول باشید نما و منظره زیبا از این شهر قدیمی و نما های اطراف آن به شما ارائه می دهد. این برج سنگی که در قرون وسطی ساخته شد که به عنوان برج مسیح نیز شناخته شده است ، بلندترین ساختمان ساخته شده در سال 1349 میلادی می باشد. که امروزه هم به عنوان ساختمانی بلند در این شهر قرار دارد . ااین برج در طی قرون مختلف تعمیر و نگهداری شده است و برای مدتی هم از این برج برای دیده بانی آتش سوزی استفاده کرده اند. امروزه  بالای این برج شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است و دارای آسانسور می باشد که در آنجا می توانید از  مناظر زیبای شهر لذت ببرید.

9- موزه باستان شناسی استانبول Istanbul Archaeological Museum

یکی از مهم ترین موزه های در ترکیه، موزه باستان شناسی استانبول است که در واقع شامل سه موزه:  موزه باستان شناسی، موزه شرق باستان و موزه کیوسک چهارخانه است.این سه موزه ترکیب حاوی بیش از 1 میلیون اشیاء از تمدن سراسر جهان است. در سال 1891 تاسیس شد، این اولین موزه ترکیه بوده است و در زمین کاخ توپکاپی واقع شد. کاشی کیوسک قدمت آن به   1472 باز میگردد.موزه شامل هزاران مصنوعات گرانبهاییست از جمله تابوت اسکندر کبیر.

8- کلیسای چوراChora Church

کلیسای چورا ممکن است کمی از راه گردشگری آسیب دیده باشد، اما بازدیدکنندگان می گویند که هنر بیزانس زیبا است و تلاشی که برای این کلیسا شده است خیلی زیباست و واقعا ارزش دیدن دارد. موزاییک با شکوه و نقاشی های دیواری زندگی عیسی مسیح و مادرش مریم را به زیبایی به تصویر کشیده است. کلیسای چوره به عنوان نجات دهنده مقدس شناخته شده است . و از آن به عنوان یکی از زیباترین معماری های بیزانسی یاد می شود. قدمت آن به دوره ای از کنستانتین باز می گردد، چوره یک صومعه در سال های اولیه آن زمان بود .  چند قرن بعد، آن را یک مسجد تبدیل کردند  و در سال 1948، آن را به یک موزه تبدیل کردند.

7- آب انبار کلیسا (قصر سلطنتی) Basilica Cistern

اب انبار کلیسا در قرن ششم به دستور امپراطور روم ژوستین توسط  ساکنین استانبول ساخته شد.گردشگران بعد از بازدید این محل به تکنولوژی و فن آوری موجود در روم باستان پی می برند و بسیار متعجب می شوند به دلیل اینکه این تکنولوژی ها برای آن دوره پیشرفته بوده است. مخزن زیرزمینی، فقط چند قدم دورتر از مسجد آبی، در سایت یک کلیسا که در قرن سوم ساخته شد ساخته شده است. به عنوان کاخ غرق شده نیز معروف است، مخزن می تواند تا 2.8 متر مکعب آب نگهداری کند.

6- کاخ دلمه باغچه Dolmabahce Palace

لوکس، با شکوه و زیبا تنها برخی از صفات  برای توصیف کاخ دلمه باغچه است کاخی که با کاخ ورسای مقایسه می شود. این کاخ که در قرن 14 ساخته شده برای ساختش از 14 تن برگ طلا استفاده شده است، پر زرق و برق ترین کاخ ترکیه معماری سنتی عثمانی با سبک های اروپایی نئوکلاسیک، سبک باروک و روکوکو را در هم آمیخته است. این کاخ خانه شش سلاطین در سال های 1856-1924بوده است ، و لوستر کریستال آن را به عنوان بزرگترین لوستر جهان می شناسند که هدیه ای از ملکه ویکتوریا به این کاخ بوده است. مکان ساخت کاخ دلمه باغچه عالی است که این کاخ درامتداد خط ساحلی بسفر ساخته شده است.

5- مسجد سلیمانیه Suleymaniye Mosque

بازدید کنندگان از مسجد سلیمانیه می گویند که زیبایی و آرامش آنجا باعث القای حس معنویت به آن ها می شود. این مسجد روی تپه سوم استانبول در سال 1550 به دستور سلطان سلیمان بزرگ ساخته شد. این مسجد با شکوه ترکیبی از معماری اسلامی و بیزانسی است که باعث زیبایی کم نظیرمسجد سلیمانیه شده است. این مسجد در سال های متعدد آسیب های فراوانی دید به خصوص در جنگ جهانی اول که باعث صدمه مسجد شد ولی در اواسط قرن 20 دوباره باز سازی شد. مسجد توسط چهار مناره ساخته شده است که نشان دهنده ی ساخت مسجد توسط یک سلطان است. هنگامی که مسجد سلیمانیه ساخته شد گنبد مسجد بلندترین بنای شهر بود.

4- بازار بزرگ Grand Bazaar

مسافرانی که علاقهمند به خرید هستند بازار بزرگ را در سفر خود به استانبول از دست ندهند ، بازار بزرگ را با 5000 مغازه یکی از بزرگترین بازار های سرپوشیدهی دنیا می دانند. روزانه حدود یک چهارم میلیون جمعیت برای خرید به این بازار می روند، این بازار دارای جنس هایی از قبیل جواهرات ، فرش ها ، ادویهجات ، ترشیجات ، عتیقه جات و سرامیک های دست ساز رنگی است. این بازار در سال 1461 ساخته شد و امروزه دارای دو مسجد ، چهار فواره  و دو حمام بخار است. اینجا جایی است که خریداران سکه های قدیمی، طلا و جواهر، سنگ های قیمتی، سلاح منبت کاری و مبلمان عتیقه پیدا می کنند.

3- کاخ توپکاپی Topkapi Palace

کاخ توپکاپی یکی از مکان هایی است که نباید آن را از دست بدهید و یا با عجله از آن بگذرین کاخ توپکاپی ترکیبی از تاریخ و مناظر طبیعی بسیار زیباست.کاخ توپکاپی در تاریخ امپراطوری عثمانی بسیار پر اهمیت بوده است ، کاخ توپکاپی توسط پنج کیلومتر (3.1 مایل) دیوار سنگی و 27 برج احاطه شده است. توپکاپی که ساخت آن به قرن 15 برمی گردد، بر روی تپه مشرف به دریای مرمره، بسفر و شاخ طلایی واقع شده است. در یک زمان از آن به عنوان محل اقامت رسمی سلطنتی سلاطین امپراتوری عثمانی و مقر دولت ترکیه استفاده می کرده اند.

اما در حال حاضر موزه است که به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین کاخ در جهان است. بازدید کنندگان می توانند یک نگاه اجمالی از محله های حرمسرا، که در آن دولت کار می کرد، مجموعه ای از سلاح های قدیمی استفاده شده توسط سلاطین، آشپزخانه کاخ با مجموعه چینی بزرگ، و خزانه داری با مجموعه خود از جواهرات و ساعت های عتیقه ببینند و از آن لذت ببرند.

2- مسجد آبی Blue Mosque

مسجد آبی، در اوایل قرن 17 ساخته شده است که همچنان برای عبادت و نماز مسلمانان فعال است. این به این معنی است که بازدیدکنندگان باید در وقت بازدید خود دقت داشته باشند زیرا درب این مسجد به منظور عبادت مسلمانان در طول پنج بار نماز روزانه برای گردشگران بسته می شود. همه ی گردشگران باید کفش خود را در بیاورند و خانم ها باید موی خور را بپوشانند. این مسجد دارای گنجینه گرانبهایی همانند 20000 کاشی و سرامیک در طرح های مختلف گل لاله و 200 پنجره شیشه ای رنگ آمیزی شده و طرح های پیچیده دیگری است . مسجد آبی که به دست سلطان احمد ساخته شد نام خود را از گنبد و کاشی های داخل خود گرفته است.

1- مسجد ایاصوفیه Hagia Sophia

مسجد ایاصوفیه خانه ای برای عبادت است که به چند مذهب مختلف خدمت کرده است. این مسجد زمانی که در سال 537 ساخته شد برای یک اسقف یونانی بوده است.برای تقریبا شش دهه در قرن 12، یک کلیسای کاتولیک روم بوده است. در سال 1453 به مسجد تبدیل شد و تا سال 1931 تا قبل از بسته شدن به عنوان مسجد از آن استفاده می کردند و دوباره آن را در سال 1935 به عنوان موزه بازگشایی کردند.


تور استانبول|تور دبی| تور مالزی| تور تایلند| تور آنتالیا|قیمت تور استانبول| تور ارزان استانبول| تور روسیه  هتل مارینا کیش                  

  • ۹۵/۰۴/۰۹
  • سئو برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی